- Datum
- LocatieAristo meeting plaza Utrecht CS
Godebaldkwartier 357 Kantoren Janssoenborch
3511 DT Utrecht - PrijsV.a. 1169,- excl. btw
Je bent effectiever als je meer haalt uit samenwerking. ‘Social skills’ maken hét verschil. Dat betekent balanceren tussen je eigen autonomie én je verbinden met anderen. Je focust op het gezamenlijke resultaat en op de manier waarop je samenwerkt. Je neemt regie in samenwerkingsrelaties, ook met ‘lastige’ collega’s. Je haalt gezamenlijke doelen en benut het aanwezige talent in de samenwerking. In deze training krijg je praktische tips om op je eigen manier te investeren in samenwerken. Dat geldt ook voor online samenwerken, we werken tenslotte tegenwoordig óók allemaal in virtuele teams.
In deze blended opleiding van totaal 4 trainingsbijeenkomsten ontdek je de voorwaarden van optimaal samenwerken. Leer hoe jij meer resultaat haalt uit je samenwerking en maak kennis met de skills die je nodig hebt voor een optimaal virtueel team.
Weet je hoe je optimaal offline kunt samenwerken:
Weet je hoe je optimaal online kunt samenwerken:
Theorie
Praktijk
09:00 - 09:30 | Ontvangst met koffie en thee |
09:30 - 12:30 | Ochtendprogramma
|
12:30 - 13:30 | Lunch |
13:30 - 16:30 | Middagprogramma
|
10:00 - 12:00 | Ochtendprogramma
|
10:00 - 12:00 | Ochtendprogramma
|
10:00 - 12:00 | Ochtendprogramma
|
Bekijk het volledige programma >
Optimaal (hybride) samenwerken is een blended opleiding. Dag 1 vindt plaatst bij:
Aristo meeting plaza Utrecht CS
Godebaldkwartier 357
3511 DT Utrecht
Dag 2, 3 en 4 zijn online live sessies. Enkele dagen voor aanvang van de opleiding ontvang je een link naar de online classroom.
Meer informatie over de locatie >
De prijzen van de zomeractie gelden bij inschrijving vóór 31 augustus 2022.
* Prijzen zijn exclusief 21% btw. Nog geen abonnee? Je wordt al abonnee van Management Support vanaf 8,33 per maand.
Schrijf je gemakkelijk in via het inschrijfformulier. Heb je vragen over het inschrijven of over de opleiding? Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 08:30 - 17:00 uur op 088 – 58 40 888. Of stel je vraag via inschrijven@vakmedianet.nl en we komen zo spoedig mogelijk bij je terug.
Deze opleiding is bedoeld voor(directie)secretaresses, managementassistenten, personal assistants,
projectassistenten en officemanagers.
Profiteer optimaal van onze opleidingen met een aanvullend boekenpakket. Dit pakket is weliswaar geen onderdeel van deze specifieke opleiding, maar wel een algemene verdieping, samengesteld op basis van hoogleraren en experts die spreken tijdens onze verschillende opleidingen:
* Het boekenpakket wordt na aanvang van de opleiding besteld en naar het bij ons bekende factuuradres verstuurd.
Op alle aanbiedingen en overeenkomsten van Vakmedianet bv zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden van Vakmedianet bv, gedeponeerd ter griffie van de Rechtbank te 's-Gravenhage op 24 januari 2014 onder depotnummer 5/2014. Een exemplaar van deze voorwaarden vind je hier.
Deze opleiding kan ook incompany georganiseerd worden. Met een incompany-opleiding is het mogelijk om de opleiding voor (een deel van) het bedrijf of team te organiseren. Hét grote voordeel van een incompanytraining is de mogelijkheid om deze op maat te maken voor jullie situatie. We kunnen een bestaande training aanpassen of een compleet op maat gemaakt programma ontwikkelen.
Neem vrijblijvend contact op met onze opleidingsadviseur Pleuni Maassen. Zij denkt graag met je mee over de mogelijkheden. E-mail: pleunimaassen@vakmedianet.nl | Telefoon: 06 12 89 84 04.
Lees meer over Incompany trainen >
Twee maanden lang kun je nu gratis kennismaken met Management Support!
Ontzettend waardevolle informatie voor jou, zoals:
Optimaal (hybride) samenwerken is een blended opleiding. Dag 1 vindt plaatst bij Aristo meeting plaza Utrecht CS. Dag 2, 3 en 4 zijn online live sessies. Enkele dagen voor aanvang van de opleiding ontvang je een link naar de online classroom.
Aristo meeting plaza Utrecht CS
Godebaldkwartier 357
3511 DT Utrecht
Aristo meeting plaza Utrecht CS probeert vooruit te kijken, hoe moeilijk dat ook is. Om de dienstverlening te waarborgen is er hard gewerkt om op de locatie een inrichting en werkwijze op te stellen die past binnen de 1,5 meter norm. Alles is erop gericht om deelnemers op anderhalve meter afstand van elkaar te houden volgens de richtlijnen van het RIVM. Daarnaast is er extra aandacht voor sociale hygiëne. Verantwoord en coronaproof samenkomen doen we met elkaar!