- Startdatum
- LocatieJaarbeursplein 6
3521 Utrecht - PrijsV.a. 549,- excl. btw
Jij maakt het verschil – met hoofd, hart en handen
AI verandert het werk, maar jouw menselijke kracht blijft onvervangbaar. Als managementondersteuner ben jij de onmisbare schakel én het strategisch kompas. Jouw menselijke skills zijn de superkracht van de assistant en belangrijker dan ooit. Want technologie kan veel – maar niet wat jíj kunt: verbinden, aanvoelen, schakelen, vooruitdenken en richting geven.
De authentieke assistant kijkt vooruit
Wil je je blijven onderscheiden met jouw unieke waarde, dan zet je in op persoonlijk leiderschap, communicatiekracht, samenwerking en zelfbewustzijn. Juist die powerskills maken jou niet alleen een sterke ondersteuner, maar een onmisbare en betrouwbare partner in business.
Het draait om jouw unieke meerwaarde
In de plenaire keynotes, de praktische, intensieve workshops en korte inspirerende sessies (de power hours!) ontdek je hoe jij vanuit jouw eigen stijl en persoonlijkheid verschil maakt. Thema’s als authenticiteit, leiderschap, beïnvloeden, communicatie, mentale veerkracht en professionele zichtbaarheid komen aan bod.
✅ Inspiratie - Laat je inspireren door onze keynotesprekers in de plenaire zaal. Zij spreken over onmisbare menselijke skills en de waarde van authentiek gedrag. Met toekomstgerichte, waardevolle inzichten die je helpen om jouw rol zichtbaar en met plezier te versterken.
✅ Innovatie - Leer van toonaangevende experts en ontdek hoe je bijvoorbeeld AI inzet voor het automatiseren van routinetaken. Zo optimaliseer je je dagelijkse werkzaamheden en win je tijd.
✅ Inzicht - Je krijgt in korte sessies en intensieve workshops advies en tips die je direct kunt toepassen in je werk. Of het nu zelfverzekerd communiceren is, schrijven en notuleren met AI of werken vanuit jouw waarden.
✅ Netwerk - Op het Power Up Plein ontmoet je je collega's. Je kunt er sparren, netwerken en kennismaken met onze partners en hun producten en diensten.
✅Uniek - Stel je eigen programma samen en beleef een unieke, inspirerende dag.
In een volle Jaarbeurs Utrecht kwamen honderden assistants uit heel Nederland samen om
te luisteren, te praten en vooral: mee te doen, met de laatste ontwikkelingen in het vakgebied
van de ondersteuner.
Het programma is een spiegelprogramma, het ochtend- en middagprogramma is hetzelfde. Zo hoef jij je geen zorgen te maken dat je iets mist deze dag.
Het Power Up plein en de activiteiten die daar plaatsvinden zijn voor iedereen toegankelijk.
Kijk voor meer uitleg over de verschillende keuzeonderdelen hieronder
Het keynoteprogramma bevat 3 inspirende sprekers en vindt zowel in de ochtend als in de middag plaats (spiegelprogramma = ochtend en middag hetzelfde). Het is niet mogelijk om voor beide dagdelen het keynoteprogramma te kiezen. Je kan dus kiezen voor de ochtend of de middag.
Er zijn 10 verschillende inhoudelijke power hours (duur sessie 1 uur). Je kan 2 power hours volgen.
Niet elke power hour sessie vindt zowel in de ochtend als in de middag plaats. Kijk dus goed naar de indeling. Het is niet mogelijk om voor beide dagdelen power hours te kiezen.
Je kan dus slechts voor één dagdeel power hour sessies kiezen (ochtend of middag). Als je een dagdeel power hours kiest, dan volg je automatisch twee power hours in dat dagdeel.
Je kan kiezen uit 10 praktische en inhoudelijke workshops (duur workshop 2,5 uur). (spiegelprogramma = ochtend en middag hetzelfde)
Elke workshop vindt zowel in de ochtend als in de middag plaats. Het is niet mogelijk om voor beide dagdelen een workshop te kiezen. Je kan dus kiezen voor de ochtend of de middag.
Let op! Per workshop mogen max 4 deelnemers per organisatie deelnemen
Dit onderdeel hoef je niet te kiezen en is voor iedereen toegankelijk.
Wandel rond op het Power Up Plein en ontmoet je collega’s en onze kennispartners bij de stands. Vlieg mee met een Flight tour, doe mee met de vele andere activiteiten van onze partners of ga langs bij de pop-up store van Public Support .
Het Management Support Event biedt een mooi platform om jouw expertise en diensten aan deze doelgroep te presenteren. Interesse in een partnership?
Neem dan contact op met André van der Hammen, onze accountmanager:
Support in het kwadraat: Management Support en Public Support slaan de handen ineen voor een onvergetelijk Management Support Event. Public Support is dé specialist in detachering en werving & selectie van ondersteunende rollen binnen de publieke sector en wordt onze trotse partner voor het Management Support Event.
|
|
![]() | BCN beschikt over 6 moderne training- en vergaderlocaties in Nederland. Al onze locaties zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer of met de auto. Daarnaast zijn onze locaties speciaal ontworpen om jouw concentratie te bevorderen, zodat je betere resultaten behaalt en informatie langer onthoudt. Onze medewerkers zijn hospitality professionals waar dienstverlening in het DNA zit. Of het nu gaat om opleidingen, meetings, presentaties, of workshops, BCN is dé plek waar focus en topresultaten hand in hand gaan. www.bcn.nl |
Gewoon Jans is dé specialist op het gebied van Office. Of je nu op zoek bent naar een vaste baan of een tijdelijke opdracht, in loondienst of als ZZP’er. Met een persoonlijke, toegankelijke en nuchtere benadering weet Gewoon Jans als geen ander de juiste match te maken tussen bedrijven en kandidaten. Met ruime ervaring in de werving- en selectiebranche en de drive om altijd voor kwaliteit te gaan, gaan we graag samen aan de slag. Bezoek onze stand tijdens het Management Support Event en we helpen je graag op weg naar jouw volgende carrièrestap. www.gewoonjans.nl |
|
Zoekt u een vergaderlocatie in het midden van Nederland? Ervaar direct de unieke sfeer op het moment dat u ons 17e-eeuwse landgoed betreedt. Naast het gevoel van rust en ruimte is er tegelijkertijd het gevoel van stijl en klasse. De diversiteit die ons landgoed te bieden heeft voor zowel kleine als grote groepen, zorgt ervoor dat iedereen zich snel thuis voelt bij Kasteel De Vanenburg! | |
Op een steenworp afstand van zowel Utrecht als Amsterdam en toch op het karakteristieke Hollandse platteland ligt Buitenplaats Kameryck – een ideale locatie om jouw zakelijke evenement te organiseren. Voor het zesde jaar op rij mogen wij ons beste XL locatie van de provincie Utrecht noemen en dat is niet voor niets! Wij zijn daar ontzettend trots op. Naast alles wat wij als locatie te bieden hebben is het mooiste misschien nog wel de ligging van Buitenplaats Kameryck, in het Groene Hart en mídden in de Randstad.
| |
Abel. Grand café restaurant is een restaurant gelegen in Poortugaal, midden in natuurgebied De Rhoonse Grienden. Van teamuitje tot bedrijfsfestival, de mogelijkheden zijn eindeloos. Onze locatie biedt een totale overdekte capaciteit tot 900 personen. abel-restaurant.nl | |
|
|
Op onze beide locaties - in de bossen of aan de kust - is het verblijf uniek! Landgoed de Horst in Driebergen biedt de perfecte setting voor vergaderingen in de natuur, gelegen op een prachtig landgoed van 23 hectare. Met 30 veelzijdige ruimten voor (meerdaagse) bijeenkomsten, vergaderingen en trainingen, een auditorium voor 200 personen en 100 hotelkamers, is het de ideale omgeving voor zakelijke events. www.landgoeddehorst.nl Hotel de Baak Seaside in Noordwijk biedt inspiratie aan de kust. Of het nu gaat om een vergadering, congres of evenement – eventueel met overnachting – wij bieden alle faciliteiten voor een revitaliserende ervaring. Met 20 multifunctionele zalen en 100 hotelkamers zorgen wij voor een allesomvattende beleving. Door de unieke ligging aan zee is een event bij ons ideaal te combineren met een activiteit op het strand, waardoor een bijeenkomst net dat beetje extra krijgt. www.hoteldebaakseaside.nl | |
Heeft u iets te vieren of wilt u samen iets bereiken? Bij Swijnenburg organiseren en verzorgen we op onze stijlvolle locaties, Buitenplaats Amerongen, Buitenplaats Sparrendaal en Huis Scherpenzeel, volledig verzorgde evenementen, die garant staan voor bijzondere ervaringen, overtroffen verwachtingen en blijvende herinneringen. | |
Op zoek naar een unieke locatie, midden in het land? Welkom bij Kontakt der Kontinenten in Soesterberg! In de prachtige bosrijke omgeving van de Utrechtse Heuvelrug vind je onze bijzondere locatie bestaande uit twee karakteristieke en historische panden: het voormalige Missiehuis Sint Jan en Klooster Cenakel. Met 25 vergaderzalen, 130 hotelkamers, een werelds restaurant en een bosrijk buitenterrein bieden we alle ruimte en faciliteiten voor jouw meerdaagse meeting of event. kontaktderkontinenten.nl | |
|
|
"Het Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem toont de geschiedenis van het dagelijks leven. In het museum ervaren bezoekers het verleden met al hun zintuigen; het prikkelen van hoofd, hart en handen zit in het DNA. De levendige en interactieve manier van presenteren maakt geschiedenis toegankelijk en aantrekkelijk voor een groot en breed publiek. Dat maakt het museum een bestemming voor een leuk en leerzaam dagje uit. Het stimuleren van de dialoog tussen bezoekers en het delen van ervaringen onderscheidt het Nederlands Openluchtmuseum van veel andere musea." www.openluchtmuseum.nl | |
| ![]() |
Tiger Concept is uw betrouwbare leverancier van hoogwaardige relatiegeschenken, giveaways en marketingmateriaal. Of u nu op zoek bent naar gepersonaliseerde notitieboekjes of luxe merken zoals Cacharel, wij bieden een breed scala aan producten die uw merk versterken en uw relaties koesteren. Bezoek ons op tigerconcept.nl en ontdek de mogelijkheden om uw bedrijf op een unieke manier te presenteren. | |
Secetary Plus helpt organisaties om het beste uit zichzelf te halen door managers en leiders op het hoogste niveau te supporten. Samen creëren we succesvolle organisaties. Als specialist in het bemiddelen van assistants gaan wij altijd voor de perfecte match. Als je ons kent, dan weet je dat wij snel schakelen en kunt vertrouwen op hoge kwaliteit van onze assistants en dienstverlening. | |
![]()
| Op een schitterende locatie in het duingebied van Egmond aan Zee, op slechts 100 meter van het strand, ligt Hotel Zuiderduin. Het hotel is de perfecte locatie voor wie succesvolle en inspirerende meetings of congressen wil organiseren. Naast de fijne ligging maken de uitgebreide faciliteiten, 35 zalen, 650 kamers en persoonlijke service Hotel Zuiderduin tot een ideale locatie voor vergaderingen, meetings, congressen en evenementen. U bent van harte welkom in een van de grootste congreslocaties van Nederland. zuiderduinbusiness.com |
Strandhotel Het Hoge Duin in Wijk aan Zee, heeft in mei haar deuren geopend na een grootschalige verbouwing. De unieke ligging op 40 meter hoogte en direct aan de kust maakt van het vernieuwde hotel een iconisch herkenningspunt in Wijk aan Zee. U zult zien dat het uitzicht vanuit de kamers, het restaurant plus de bijbehorende Skybar, de aangrenzende terrassen en de Panoramazaal onovertroffen is in het Nederlandse horecalandschap. Het hotel biedt onder andere: - 116 luxe hotelkamers, waarvan het merendeel met zeezicht | ![]() |
| |
Kinepolis is zoveel meer dan alleen bioscoop. Wist je dat je bij ons ook terecht kunt voor het organiseren van jouw event? Of je nu op zoek bent naar een ruimte om een presentatie te geven, een congres te houden of een product te lanceren, het is allemaal mogelijk bij Kinepolis Business. Onze B2B Accountmanagers hebben jarenlange ervaring en denken gedurende het hele proces met je mee. Eventuele problemen worden snel opgelost en zo zorgen ze ervoor dat jouw event vlekkeloos verloopt. | |
![]()
| Ben je nieuwsgiering naar dé manier om vakantiekriebels op je werk te krijgen? |
Voor prettig geregelde hotelovernachtingen, vergaderingen en (meerdaagse) congressen zit u goed bij Minor Hotels. Met onze 8 hotelmerken, Anantara, Avani, Elewana, Oaks, NH Hotels, NH Collection, nhow en Tivoli, zijn de mogelijkheden zeer uitgebreid. Van het midden tot het luxe segment, van modern stadshotel tot resort, van zakelijke tot inspirerende en creatieve stijlen. Wij helpen met plezier om de juiste match te vinden qua merk en locatie zodat deze perfect past bij wat u zoekt. Met ruim 530 hotels in 56 landen in Azië-Pacific, het Midden-Oosten, Afrika, de Indische Oceaan, Europa, Zuid-Amerika en Noord-Amerika is er bijna altijd een hotel in de buurt. nh-hotels.com | |
![]() | FIGI biedt een breed scala aan culturele, culinaire, congres- en overnachtingsfaciliteiten. Onder één dak zit een hotel, restaurant, talrijke vergader- en congreszalen, bioscoop en theater, kort samengevat: ‘Verrassend Veelzijdig'. |
Wallonië/Ardennen: de perfecte bestemming voor vergaderingen, bedrijfsuitjes, teambuilding en events. De combinatie van natuur, survival, gastronomie en een breed aanbod van bijzondere locaties biedt alle ingrediënten voor een geslaagd verblijf op maat. Dicht bij Nederland en toch heel anders. De experts van VISITWallonia.be beantwoorden uw vragen en geven gratis informatie, tips en advies om uw bezoek aan Wallonië tot een succes te maken. | |
Ben jij support professional? Word dan nu lid van de NVDM. De grootste landelijke community van support professionals. De NVDM community bestaat uit support professionals van alle soorten en maten, leeftijden en achtergronden. De kracht van onze community? Dat we allemaal onze eigen kennis en skills meebrengen, die we graag met elkaar delen. Wij support professionals zijn pro’s in ondersteuning. Bij de NVDM ondersteunen we elkaar! | |
Ervaar de kracht van écht contact op één van onze 12 bijzondere vergaderlocaties – van een historisch kasteel tot een landgoed in het groen of midden in de stad. Wat is het doel van jouw bijeenkomst? Dat is ons uitgangspunt. Of je nu kiest voor creatief en inspirerend, rustgevend en groen of juist stedelijk en energiek – wij bieden de juiste ruimte. Met goede koffie, verse maaltijden en alles tot in de puntjes geregeld, kun jij je volledig richten op de inhoud. Want soms gebeurt wat goed is voor je bedrijf, juist buiten je bedrijf. | ![]()
|
Delft. Stad van het karakteristieke Delfts Blauw, Johannes Vermeer en Willem van Oranje, de Vader des Vaderlands. Waar een ongekend rijke historie mensen inspireert en verbindt. Maar ook de stad die vooruitkijkt en voorop loopt. Delftse makers, studenten, wetenschappers en ondernemers schrijven met innovatie en creativiteit al eeuwenlang geschiedenis en maken de toekomst van de wereld mooier. Een fantastische locatie voor uw congres of zakelijke bijeenkomst . https://www.delftconventionbureau.nl/nl | |
Een collectie aan hotels, restaurants en evenementenlocaties verbonden door de gedeelde passie voor uitzonderlijke gastvrijheid. Puur genieten van lokale ervaringen op unieke plekken in het land. Ontzorg jezelf en geniet op jouw manier. | ![]() |
| Op zoek naar een unieke locatie voor zakelijke bijeenkomsten? Mooirivier biedt een exclusieve escape in een prachtige, natuurrijke setting aan de oevers van de Vecht. Hier kun je ongestoord werken, ideeën ontwikkelen en strategieën uitdiepen. Onze stijlvolle vergaderzalen zijn uitgerust met de nieuwste technologieën, ideaal voor allerlei bijeenkomsten, van intensieve brainstormsessies tot formele board meetings. Daarnaast biedt onze 6 hectare buitenruimte aan de rivier je volop mogelijkheden voor teambuilding en ontspanning. Onze keuken verrijkt elk moment van de dag met culinaire creaties, van koffiebreak met huisgemaakte lekkernijen tot luxe diners. Met uitstekende bereikbaarheid, ruime, gratis parkeergelegenheid en een team van gedreven professionals die klaarstaan om elke uitdaging aan te gaan, biedt Mooirivier zowel kwaliteit als gemak. Ontdek hoe onze locatie jouw zakelijke bijeenkomsten kan versterken. |
Landgoed Huize Bergen & EIGENTIJDSERF twee unieke locaties, één missie: ontmoetingen die ertoe doen Landgoed Huize Bergen in Vught, stijlvol vergaderen in een monumentale villa. Omringd door eeuwenoude bomen met alle en een prachtige tuin, dé locatie voor sfeervolle en inspirerende vergaderingen, trainingen en events. Eigentijdserf, gelegen in het hart van de Brabantse natuur, is een eigentijdse en duurzame locatie die rust en creativiteit ademt. Hier draait het om informele gastvrijheid, ruimte voor ontwikkeling en verbinding met elkaar én de omgeving. Ideaal voor heisessies, meerdaage bijeenkomsten en eents met impact. Met beide locaties helpen we jongeren tot 25 jaar in de omgeving Brabant die een steuntje in de rug kunnen gebruiken via onze eigen Joannes Bosco Stichting. | |
Hotel & Conferentiecentrum Landgoed Zonheuvel is gelegen op de Utrechtse Heuvelrug. Ons landgoed beschikt over 30 vergaderzalen, 110 hotelkamers en twee restaurants. Onze 30 vergaderzalen zijn verspreid over vier unieke gebouwen: het historische Maarten Maartenshuis, het klassieke Koetshuis, het moderne Paviljoen en twee Lodges. Ook is de grootste congreszaal in de regio, met een capaciteit tot 500 personen, hier aanwezig. Daarnaast zijn er diverse (break-out)ruimtes voor kleinere gezelschappen. Voor een bijzondere bijeenkomst in de buitenlucht bieden wij een Openluchttheater met ruimte voor 200 gasten. Overnachten is mogelijk in één van onze 110 comfortabele hotelkamers, hierdoor is onze locatie ideaal voor meerdaagse bijeenkomsten. Gasten kunnen genieten van heerlijke seizoensgebonden gerechten in het Paviljoen Restaurant. Voor een exclusieve culinaire ervaring kunnen groepen tot 60 personen privé dineren in de elegante stijlkamers van het Maarten Maartenshuis. Duurzaamheid staat centraal in alles wat we doen op Landgoed Zonheuvel. In onze keuken gebruiken we zoveel mogelijk biologische en lokale ingrediënten en we onderhouden onze eigen groente- en kruidentuin. Onze hotelkamers zijn klimaatneutraal en onze gratis parkeergelegenheid biedt plaats aan 300 auto's, waaronder 10 laadpalen voor elektrische voertuigen. We zijn trots op ons Green Key Gold-certificaat. Op ons landgoed combineren we rust, ruimte en duurzaamheid. Of het nu gaat om vergaderingen, congressen of culinaire ervaringen: op Landgoed Zonheuvel ervaart u unieke gastvrijheid op de Utrechtse Heuvelrug. | |
iBabs is dé digitale vergaderoplossing voor managementondersteuners die kostbare uren willen besparen in elke fase van het vergaderproces – vóór, tijdens en na de vergadering. | |
KNVB Campus | Voor de teams van morgen. Er is geen plek in Nederland zoals de KNVB Campus: het kloppende hart van het Nederlandse voetbal. Verscholen in de bossen van Zeist komt hier het verleden en de toekomst van onze nationale sport op unieke wijze samen. Het is de plek waar Oranje traint, waar het amateurvoetbal zijn fundament vindt, en waar innovatie en traditie elkaar versterken. De KNVB Campus is meer dan alleen een sportlocatie; het is een inspirerende ontmoetingsplek voor zowel de voetbalwereld als het bedrijfsleven. Hier vinden professionals uit verschillende sectoren elkaar om samen te bouwen aan vooruitgang, geïnspireerd door de waarden en dynamiek van het voetbal. Of je nu komt om een evenement te organiseren, te vergaderen, of simpelweg te ervaren wat Nederlands voetbal betekent: op de KNVB Campus dompel je je onder in de essentie van de sport. Van sportmaaltijden tot unieke voetbalactiviteiten, van kennisdeling tot het toevallig passeren van de spelers van Oranje op de fiets; alles ademt hier voetbal. De KNVB Campus biedt een unieke omgeving waar je wordt uitgedaagd het beste uit jezelf te halen. Een plek waar herinneringen worden gemaakt, ideeën ontstaan, en waar de magie van het Nederlandse voetbal voelbaar is in elke vezel. | |
Leerhotel Het Klooster | |
Lumen Hotel & Events is dé ontmoetingsplek in de Regio Zwolle voor overnachten, evenementen, vergaderen en eten & drinken. Met 28 multifunctionele zalen, een viersterren hotel en een toprestaurant onder één dak biedt Lumen in Zwolle volop mogelijkheden voor overnachten, dineren en voor bijeenkomsten van 2 tot 2.000 personen. Ongeacht de aanleiding of reden van het bezoek willen we onze gasten ons speciale gevoel van gastvrijheid laten ervaren. Onze droom is om de standaard voor gastvrijheid omhoog te brengen, zodat mensen onvergetelijke ervaringen hebben. Waar ze ook zijn en wat ze ook doen. Lumen Hotel Viersterren Hotel Lumen heeft een prachtig design en kent één van de hoogste gastenwaardering in de regio. Hier ontvangen we gasten voor een zakelijke overnachting, een relaxed weekendje weg, een kop koffie in de lounge of voor een flexibele werkplek. Een ideale en bijzondere plek waar u nog lang over zult napraten! Lumen Events Ons congrescentrum is gevestigd in het stadioncomplex van eredivisieclub PEC Zwolle en biedt een thuis aan elk denkbaar evenement. Van een korte workshop in één van onze vergaderzalen tot een groots en meeslepend meerdaags event. Laat je fantasie de vrije loop en ontdek de veelzijdigheid van onze ruimtes. Bluefinger Restaurant Het Bluefinger Restaurant bevindt zich direct naast Lumen Hotel & Events. Chef-kok Julian Kamp en zijn brigade zorgen altijd weer voor verbluffende smaakcombinaties. Prikkel je zintuigen met de mooiste culinaire kunstwerkjes en laat je verrassen door de gastvrije bediening in het sfeervolle restaurant. |
Dinsdag 18 novenber 2025.
Jaarbeurs (Supernova en Media Plaza)
Jaarbeursplein 6
3521 AL Utrecht
www.jaarbeurs.nl
De vermelde prijzen van het congres zijn inclusief koffie, thee, lunch en borrel en zijn exclusief BTW. Lees de voorwaarden acties hieronder.
Combi ticket: deelname event + deelname 1 daagse training
| ![]() |
Voorwaarden
Op alle aanbiedingen en overeenkomsten van VMN Media bv zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden van Vakmedianet bv, gedeponeerd ter griffie van de Rechtbank te 's-Gravenhage op 24 januari 2014 onder depotnummer 5/2014. Een exemplaar van deze voorwaarden vind je hier.
Annuleringsvoorwaarden
Inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren. Je kunt tot uiterlijk vier weken voor het congres (tot en met 17 oktober 2025) kosteloos annuleren. In geval van annulering na vier tot twee weken voor aanvang van het congres (van 18 oktober t/m 31 oktober 2025) is de afnemer 25% van het inschrijfgeld (inclusief, indien van toepassing, het horeca-arrangement) verschuldigd.
Meld je je binnen twee weken voor aanvang af (vanaf 1 november t/m 14 november 2025), of ben je afwezig zonder annulering? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag (inclusief indien van toepassing, het horeca-arrangement) te berekenen.
Je kunt bij verhindering natuurlijk altijd een vervanger van jouw inschrijving gebruik laten maken. Annuleringen of plaatsvervangers kan je doorgeven via msmedia@vmnmedia.nl
Verhindering
Ben je verhinderd en kun je een dag niet bijwonen? Je kunt kosteloos een plaatsvervanger bij ons aanmelden. Dit kan via msmedia@vmnmedia.nl
Incompany
Het is ook mogelijk om trainingen of workshops voor (een deel van) je bedrijf of team te organiseren. Hét grote voordeel van een incompany-training is de mogelijkheid om deze op maat te maken voor jouw situatie. We kunnen een bestaande training aanpassen of een compleet op maat gemaakt programma ontwikkelen. Neem vrijblijvend contact op met onze opleidingsadviseur Pleuni Maassen. Zij denkt graag met je mee over de mogelijkheden. E-mail: pleunimaassen@vmnmedia.nl | Telefoon: 06 12 89 84 04.
Vragen
Is je vraag nog niet beantwoord na het lezen van bovenstaande informatie? Neem dan contact op met de klantenservice msmedia@vmnmedia.nl
Het keynoteprogramma vindt zowel in de ochtend als in de middag plaats (spiegelprogramma = ochtend en middag hetzelfde). Je kan dus kiezen om dit in de ochtend of in de middag te volgen.
De ontvangst van deze dag is van 8:30 tot 9:15 uur. Koffie/thee en lekkers staat klaar!
We starten graag op tijd met het programma, houd dus rekening met eventuele files of OV vertraging en zorg dat je op tijd bent. Er blijft dan voldoende tijd over om het Smart Support plein te bezoeken én iets lekkers te nuttigen.
Ochtend |
| ||
Keynote 1 Ochtend9:45 - 10:30 Middag
| Walk the Talk als trusted advisor: adviseer met lef, vertrouwen en resultaat Als managementondersteuner ben jij vaak de stille kracht én vertrouwenspersoon van je leidinggevende, team of organisatie. Juist nu – in een tijd van snelle technologische, maatschappelijke en organisatorische veranderingen – zijn authenticiteit en vertrouwen belangrijker dan ooit. Maar betrokken zijn, meebewegen én kritisch blijven is soms best uitdagend. Zeker als je verantwoordelijkheid voelt, maar niet altijd formele beslissingsmacht hebt. Tijdens deze keynote krijg je concrete handvatten om jouw rol als trusted advisor krachtiger in te vullen. Je leert hoe je vanuit zelfvertrouwen, adaptieve intelligentie en lef écht het verschil maakt. Niet door harder te werken, maar door slimmer te schakelen, proactief te denken en stevig te staan voor jouw waarde. Ook als dat betekent dat je lastige vragen moet stellen. Wat neem je mee?
| ||
Keynote 2Ochtend Middag | Jouw brein en creativiteit Wat leer je?
| ||
|
| ||
Keynote 3
Middag | Slimmer werken, meer impact: De kracht die geen enkele technologie kan vervangen. Over subtiele invloed, verbindend gedrag en jouw unieke waarde Hoe zorg je voor een blijvende unieke meerwaarde in een wereld die steeds technischer wordt? Jij hebt iets wat altijd onmisbaar blijft in een wereld vol tools, templates en AI-technologie: onvervangbaar menselijk gedrag dat raakt, verbindt en richting geeft. Toch is het niet altijd makkelijk om die unieke meerwaarde zichtbaar te maken. Wat maakt dat jij impact hebt, zonder harder te hoeven werken? Wat zorgt dat je die onmisbare schakel blijft? Wat maakt dat jouw boodschappen landen zodat ze wel leiden tot acties? Ontdek in deze keynote hoe je met inzichten uit gedragspsychologie en neurowetenschappen jouw soft skills strategisch slimmer inzet.
| ||
|
Borrel - Power Up Plein
|
Je kan kiezen uit 10 praktische en inhoudelijke workshops van een 2,5 uur. (spiegelprogramma = ochtend en middag is hetzelfde)
Je kiest voor de ochtend of voor de middag een workshop. Het is niet mogelijk om voor beide dagdelen een workshop te kiezen.
Elke workshop vindt zowel in de ochtend als in de middag plaats:
Let op! Per workshop mogen max 4 deelnemers per organisatie deelnemen
Workshop 1 - Notuleren met AI – sneller, scherper, slimmer In deze workshop leer je hoe je notulen én actielijsten maakt met hulp van AI. Maar we gaan verder dan alleen techniek. Want een goede notulist is ook een scherpe luisteraar en een sterke communicator. Hoe formuleer je kernachtig, hoe voorkom je ruis en hoe laat je AI voor je werken – zonder de regie te verliezen? Wat leer je?
Je gaat naar huis met slimme tips, nieuwe inzichten en vooral: meer gemak en zelfvertrouwen bij het notuleren. Voorbereiding |
Workshop 2 - Sterk schrijven met AI- Pak die lezer! Door: Rick Evers Rick neemt hij je mee in de wereld van sterke, pakkende teksten. Iedereen weet dat mensen tegenwoordig slecht lezen. Dus moet je extra je best doen om teksten pakkend te maken. Hij vertelt je welke trucs je daarvoor kunt toepassen. Met of zonder Ai. Deze workshop zit bomvol praktische tips voor het schrijven van allerlei soorten teksten. Denk aan zakelijke e-mails, nieuwsbrieven, social media, webteksten, uitnodigingen en verslagen. Het mooie is: je gaat écht anders naar teksten kijken. Oh ja, Rick geeft zelfs glimlachgarantie. Dat belooft veel goeds. Wat leer je?
Voorbereiding |
Workshop 3 - Canva: slim, snel en gestructureerd ontwerpen Tijdens deze hands-on workshop leer je hoe je met Canva niet alleen mooie ontwerpen maakt, maar ook sneller werkt en overzicht houdt. Of je nu content maakt voor social media, presentaties bouwt, nieuwsbrieven wilt vullen of interne documenten vormgeeft — Canva biedt talloze slimme mogelijkheden waarmee dit makkelijker wordt. We duiken in sjablonen, AI-hulpmiddelen, het structureren van je ontwerpen én het professioneel delen van je werk. Je gaat direct aan de slag met praktische opdrachten, tips en trucs die je daarna meteen kunt toepassen. Na deze workshop werk jij slimmer en efficiënter in Canva — of je nu net begint of al even onderweg bent. Wat leer je?
Voorbereiding |
Workshop 4 - Ruimte scheppen in je werkweek Voor wie keuzes wil maken die rust én resultaat opleveren We verkennen hoe je bewuster omgaat met je werkdruk, hoe je ruimte maakt voor belangrijk werk én voor adempauzes. Je leert technieken om prioriteiten te stellen die passen bij jouw rol en verantwoordelijkheid, en ontdekt hoe kleine koerscorrecties grote impact kunnen hebben op je rust, overzicht en werkplezier. Wat leer je?
Na afloop weet je hoe je een stevigere regie pakt over je werkdag, zonder continu achter de feiten aan te lopen. Je gaat naar huis met praktische tools én nieuwe afspraken met jezelf voor meer mentale rust en focus. |
Workshop 5 - Sparringpartner Wat leer je?
Na de workshop heb je tools in handen om je rol als sparringpartner steviger neer te zetten. |
Workshop 6- Onzichtbaar beïnvloeden met NLP Wil je als managementondersteuner meer invloed uitoefenen zonder formele autoriteit? In deze workshop leer je hoe je met de NLP-methode, gesprekken soepel kunt begeleiden en positief beïnvloedt zonder te pushen. Je leert hoe je vertrouwen opbouwt en weerstand vermindert. Je ontdekt hoe je écht hoort wat er gezegd én hoe je met het stellen van vragen jouw manager strategisch kunt ondersteunen. Je maakt inzichtelijk wat jouw manager, team of klant nodig heeft. Wat je leert
|
Workshop 7- Het nieuwe Outlook werkt voor jou Het nieuwe Outlook … voor de assistant echt wel even wennen. Na deze workshop zul je merken dat het slim is om al over te stappen en misschien nog naast elkaar te gebruiken!
Voorbereiding |
Workshop 8- Durf te Stralen: de kunst van zelfverzekerd communiceren Deze workshop richt zich op het versterken van je zelfvertrouwen en communicatieve vaardigheden. Tijdens deze sessie leer je hoe je op een respectvolle en duidelijke manier voor jezelf kunt opkomen en je grenzen kunt aangeven. Het is een praktische en interactieve workshop die je helpt om met meer zelfverzekerdheid en authenticiteit te communiceren in zowel je privéleven als op het werk. Wat leer je?
|
Workshop 9- Meeveranderen en regie houden De ontwikkelingen in ons vak gaan steeds sneller. We mogen wendbaar zijn en inspelen op de veranderingen om ons heen en in ons werk. Dat gaat kritisch denkvermogen en veerkracht van ons vragen! Want AI gaat invloed hebben en de manier waarop hybride werken wordt ingevuld verschilt steeds meer. Vrijwel iedereen houdt van stabiliteit, maar helaas… dat zit er niet meer in. De baan van vandaag kan er morgen anders uitzien. Hoe blijf JIJ stabiel als de organisatie of je rol verandert? Wat leer je?
Tijdens deze workshop leer je regie te nemen waar dat maar kan. Op een manier die impact heeft! Voor jezelf én de omgeving. |
Workshop 10- Meer energie - minder ergernis (waardegedreven werken) Hoe werk je vanuit je waarden en kwaliteiten als er dagelijks zoveel op je afkomt? In deze workshop brengen we eerst jouw kernwaarden in kaart, zodat je weet wat je drijft. Daarna leer je aan de hand van praktijksituaties hoe je je waarden inzet om maximaal plezier uit je werk te halen. Óok in lastige situaties waar je normaal op leegloopt. Wat je leert:
Een praktische en verdiepende sessie vol reflectie, concrete oefeningen en tools. |
Je kan kiezen uit 10 power hours van een uur.
Je kan voor één dagdeel power hours kiezen (ochtend of middag). Sommige sessies zijn slechts in één dagdeel geprogrammeerd en andere in beide dagdelen. Kijk dus goed waar jouw voorkeur naar uitgaat. Als je een dagdeel power hour sessies kiest, dan volg je automatisch twee power hours in dat dagdeel. Er is geen voorbereiding of laptop nodig voor deze sessies.
Ochtend van 9:45 - 10:45 uur
| Ochtend van 11:15 tot 12:15 uur
|
Middag van 13:45 tot 14:15 uur
| Middag van 15:15 tot 16:15 uur
|
Er is geen voorbereiding of laptop nodig voor deze sessies
Power hour 1.1 en 2.1 - Bouw je eigen AI-Assistent in 60 minuten Tijdens deze interactieve sessie ontdek je hoe jij als managementassistent zelf een AI-agent (bot) kunt maken die je werk slimmer, sneller en leuker maakt. Zonder dat je hoeft te programmeren, leer je hoe je met Microsoft Copilot zelf een digitale assistent opzet die e-mails kan beantwoorden, afspraken plant of collega’s helpt met standaardvragen. Laat je inspireren, bekijk een live demo en ga naar huis met praktische ideeën om zelf aan de slag te gaan. Wat je leert in deze sessie:
Let op: hiervoor werk je met de licentie MS365 Copilot (een uitbreiding van de Copilot Chat) |
Power hour 1.2 en 2.2 - Prompt engineering Het hards groeiende beroep op LinkedIn in 2024 was het vak van de prompt engineer. Met hoe AI nu werkt is het voorlopig een essentiële vaardigheid. Gebruik jij AI maar met wisselende resultaten, dan is deze sessie op jouw lijf geschreven:
|
Power hour 1.3 en 2.3 - Non-verbale cues We communiceren de hele dag met elkaar. Dat doen we niet alleen met woorden, maar met ons hele lijf. Toch richten we onze aandacht vaak vooral op wát er gezegd wordt. Zonde, want daardoor kan je zomaar de echte boodschap missen. Door te leren hoe je ook de non-verbale signalen meeneemt in je reacties, sluit je beter aan bij de ander. Door intonatie, houding, mimiek en kleine signalen op te pikken én bewust terug te geven, voel je sneller wat er speelt. De ander voelt zich eerder gehoord en staat daardoor meer open voor jouw boodschap. Zo communiceer je effectiever én versterk je de relatie. Tijdens deze inspiratiesessie ervaar je hoe non-verbale communicatie werkt in de praktijk en hoe jij er bewuster gebruik van kunt maken. Wat leer je?
|
Power hour 1.4 - Personal branding voor een krachtige en impactvolle eerste indruk Public Support presenteert: het belang van een professionele uitstraling en een goede eerste indruk door Yvonne Stoevelaar. Je kunt maar een keer een goede eerste indruk maken! Met alle digitale tools die wij in onze gereedschapskist hebben, vergeten we nog wel eens het belang van een professionele uitstraling. In een sprankelende, leerzame en inspirerende workshop neemt Yvonne je mee in de wereld van styling en personal branding. Want wat je uitstraalt draagt bij aan je geloofwaardigheid, autoriteit, evenwicht, impact, charisma en authenticiteit. Wat leer je?
|
Power hour 2.4 - Agenda- en Vergaderbeheer (alleen in de middag) In deze sessie leer je de slimme tools voor effectief en efficient agenda en vergaderbeheer met Outlook, Teams en Copilot
|
Power hour 1.5 en 2.5 - Stoppen met piekeren Staat jouw hoofd nooit stil? Ben je dat haastige gevoel zat? Of lig jij ’s nachts malend naar je plafond te staren? Je bent niet alleen. Meer dan de helft van de Nederlanders piekert, en vier op de tien kampen met angst- of depressiegevoelens, aldus het CBS. Lotte Cloostermans, De PiekerProfessor van Nederland, ontdekte dat losse zelfhulptips zoals “denk positief ” vaak niet werken. Als econoom ging ze op zoek naar een échte oplossing en ontwikkelde een uniek piekermodel. Haar conclusie? Piekeren is nooit nodig en verrassend eenvoudig te stoppen. Het is een signaal dat je vastzit in een horrorfilm in je hoofd, terwijl de realiteit veel vriendelijker is. Lotte biedt concrete stappen om je van je piekergedachtes te bevrijden en terug te keren naar het nu. Klaar om piekeren vaarwel te zeggen? Ze wijst je met humor en helderheid de weg. Wat leer je?
|
Power hour 1.6 - Creatief (leren) denken en communiceren met LEGO (alleen in de ochtend) In deze inspirerende sessie ontdek je hoe LEGO® méér is dan speelgoed – het is een verrassend effectieve tool om creatief denken en heldere communicatie te stimuleren. In een dynamische speeddate-opzet leer je in korte opdrachten hoe bouwen met LEGO je helpt om sneller tot de kern te komen, inzichten visueel te maken en gesprekken op een andere manier te voeren. Geen luchtige spielerei, maar een serieuze werkvorm met impact – verpakt in een energiek uur vol doen, delen en ontdekken. Wat leer je?
|
Power hour 2.6 - Creatief denken in actie (alleen in de middag) In een wereld waarin je razendsnel moet schakelen, last-minute moet inspelen op veranderingen, steeds meer gebruik maakt van AI en constant bezig bent met wat 'de dag van vandaag’ en ‘de dag van morgen’ vraagt, is één vaardigheid goud waard: creatief denken. Zet je creatieve denkspieren aan het werk en ontdek hoe je met vijf slimme skills makkelijker kansen ziet en vooruitdenkt in je dagelijkse werk. Je ontdekt hoe je creativiteit razendsnel kunt aanzetten – ook als je denkt “ik ben helemaal niet creatief”. Met leuke en actieve oefeningen leer je hoe je anders kijkt, snel ideeën bedenkt en onverwachte verbindingen legt – allemaal zonder ingewikkelde theorie, gewoon doen! Verwacht geen theorie vanachter je stoel, maar een sessie vol speelse, slimme werkvormen waarin je lacht, beweegt, omdenkt én praktisch leert toepassen. Je werkt met herkenbare casussen uit jouw werkpraktijk (praktijkvoorbeelden?) en gaat naar huis met concrete technieken én een flinke dosis inspiratie. Wat je leert:
|
Power hour 1.7 en 2.7 - E-mailbeheer en Correspondentie In deze sessie ga je aan de slag met effectief e-mail beheer en correspondentie, ook met AI
|
Power hour 1.8 en 2.8 - Minder tijd besteden aan Notuleren met AI In deze sessie leer je hoe je bij een vergadering, fysiek, hybride of online kan notuleren met behulp van AI.
Er is geen voorbereiding of laptop nodig voor deze sessies |
Hieronder zie je de beschikbaarheid van de verschillende onderdelen van het programma.
Let op! Per workshop mogen max 4 deelnemers per organisatie deelnemen.
Beschikbaar Bijna vol Vol geboekt
Keynoteprogramma ochtend en middag | ![]() | ![]() |
Workshop 1- Notuleren met AI – sneller, scherper, slimmer |
Workshop 2- Sterk schrijven met AI - Pak die lezer! |
Workshop 3- Canva: slim, snel en gestructureerd ontwerpen |
Workshop 4- Ruimte scheppen in je werkweek ![]() ![]() |
Workshop 5- Sparringpartner |
Workshop 6- Onzichtbaar beïnvloeden met NLP |
Workshop 7- Het nieuwe Outlook werkt voor jou |
Workshop 8- Durf te Stralen: de kunst van zelfverzekerd |
Workshop 9- Meeveranderen en regie houden |
Workshop 10- Meer energie - minder ergernis ![]() ![]() (waardegedreven werken) |
Power hour 1.1 - Bouw je eigen AI-Assistent in 60 min |
Power hour 1.2 - Prompt engineering |
Power hour 1.3 - Non-verbale cues |
Power hour 1.4 - Personal branding voor een krachtige |
Power hour 1.5 - Stoppen met piekeren |
Power hour 1.6 - Creatief denken en communiceren met LEGO |
Power hour 1.7 - E-mailbeheer en correspondentie |
Power hour 1.8 - Minder tijd besteden aan notuleren met AI |
Power hour 2.1 - Bouw je eigen AI-Assistent in 60 min |
Power hour 2.2 - Prompt engineering ![]() |
Power hour 2.3 - Non-verbale cues |
Power hour 2.4 - Agenda- en vergaderbeheer |
Power hour 2.5 - Stoppen met piekeren |
Power hour 2.6 - Creatief denken in actie |
Power hour 2.7 - E-mailbeheer en correspondentie |
Power hour 2.8 - Minder tijd besteden aan notuleren met AI |
Wandel rond op het Power Up Plein en ontmoet je collega’s en onze kennispartners bij de stands. Vlieg mee met een Flight tour of doe mee met de vele andere activiteiten van onze partners of neem een kijkje in de pop-up shop van Public Support.
Neem deel aan een van de Flight Tours. Samen met onze flightassistant maak je in korte tijd (ca. 15 minuten) kennis met een selectie van onze partners op het Smart Support Plein. Zij vertellen je in een korte pitch hoe ze voor jou van toegevoegde waarde kunnen zijn. De Flight Tours vinden plaats tijdens de pauzemomenten en de lunch. Je houdt natuurlijk voldoende tijd over om nog iets te eten of drinken of even bij te kletsen met een collega/nieuw contact.