- Datum
- LocatieAristo meeting plaza Utrecht CS
Godebaldkwartier 357 Kantoren Janssoenborch
3511 DT Utrecht - PrijsV.a. 1169,- excl. btw
De rol van de evenementenorganisator is het afgelopen jaar drastisch veranderd. Of liever gezegd: verbreed. Zo is de bekende en toch al uitdagende rol van organisator aangevuld met die van protocol- en hygiënemanager. Althans als het evenement al op locatie door kan gaan. Zo niet: terug naar de tekentafel om vanuit doelstelling, doelgroep en mogelijkheden een hybride of online evenement te organiseren dat de boodschap optimaal overbrengt.
Deze vierdaagse blended opleiding (3 dagdelen online en 1 fysieke lesdag) helpt je in te springen op de veranderende omstandigheden: je kent de (on)mogelijkheden, uitdagingen en kansen op het gebied van eventmanagement. Je krijgt handige checklists en tools om je project vorm te geven, de begroting op te stellen en kosten te beheersen. En je krijgt voorbeelddraaiboeken, praktijkverhalen, tips en trends.
10:00 - 12:00 | 1. Programmering
|
10:00 - 12:00 | 2. Organisatie
Dit alles volgens de trends en uitdagingen van nu, met handige tools, formats en checklists die hierbij van pas kunnen komen. |
10:00 - 12:00 | 3. Selectie van leveranciers en voorzieningen
|
09:00 - 09:30 | Ontvangst met koffie en thee |
09:30 - 12:30 | Ochtendprogramma
|
12:30 - 13:30 | Lunch |
13:30 - 16:30 | Middagprogramma
|
Bekijk het volledige programma >
Evenementenorganisatie 'nieuwe stijl' is een blended opleiding. Dag 1, 2 en 3 zijn online live sessies. Enkele dagen voor aanvang van de opleiding ontvang je een link naar de online classroom.
Dag 4 vindt plaatst bij:
Aristo meeting plaza Utrecht CS
Godebaldkwartier 357
3511 DT Utrecht
Meer informatie over de locatie >
De prijzen van de zomeractie gelden bij inschrijving vóór 31 augustus 2022.
* Prijzen zijn exclusief 21% btw. Nog geen abonnee? Je wordt al abonnee van Management Support vanaf 8,33 per maand.
Schrijf je gemakkelijk in via het inschrijfformulier. Heb je vragen over het inschrijven of over de opleiding? Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tussen 08:30 - 17:00 uur op 088 – 58 40 888. Of stel je vraag via inschrijven@vakmedianet.nl en we komen zo spoedig mogelijk bij je terug.
Deze opleiding is bedoeld voor(directie)secretaresses, managementassistenten, personal assistants,
projectassistenten en officemanagers.
Profiteer optimaal van onze opleidingen met een aanvullend boekenpakket. Dit pakket is weliswaar geen onderdeel van deze specifieke opleiding, maar wel een algemene verdieping, samengesteld op basis van hoogleraren en experts die spreken tijdens onze verschillende opleidingen:
* Het boekenpakket wordt na aanvang van de opleiding besteld en naar het bij ons bekende factuuradres verstuurd.
Op alle aanbiedingen en overeenkomsten van Vakmedianet bv zijn van toepassing de Algemene Voorwaarden van Vakmedianet bv, gedeponeerd ter griffie van de Rechtbank te 's-Gravenhage op 24 januari 2014 onder depotnummer 5/2014. Een exemplaar van deze voorwaarden vind je hier.
Deze opleiding kan ook incompany georganiseerd worden. Met een incompany-opleiding is het mogelijk om de opleiding voor (een deel van) het bedrijf of team te organiseren. Hét grote voordeel van een incompanytraining is de mogelijkheid om deze op maat te maken voor jullie situatie. We kunnen een bestaande training aanpassen of een compleet op maat gemaakt programma ontwikkelen.
Neem vrijblijvend contact op met onze opleidingsadviseur Pleuni Maassen. Zij denkt graag met je mee over de mogelijkheden. E-mail: pleunimaassen@vakmedianet.nl | Telefoon: 06 12 89 84 04.
Lees meer over Incompany trainen >
Twee maanden lang kun je nu gratis kennismaken met Management Support!
Ontzettend waardevolle informatie voor jou, zoals:
Evenementenorganisatie 'nieuwe stijl' is een blended opleiding. Dag 1, 2 en 3 vinden zijn online live sessies. Enkele dagen voor aanvang van de opleiding ontvang je een link naar de online classroom.
Dag 4 vindt plaatst bij:
Aristo meeting plaza Utrecht CS
Godebaldkwartier 357
3511 DT Utrecht
Bekijk hier de laatste update vanuit de locatie over de Coronamaatregelen >